Kontakta oss

Kontakta oss

Förstå din faktura

Det är många som har frågor kring fakturan och de olika delarna. Här reder vi ut begreppen och ger dig förklaring för vad de olika delarna på fakturan innebär. Enkelt och överskådligt.

Betala din faktura

Du får en samlad faktura över alla dina tjänster hos oss. Bekvämt och smidigt för dig. Vi erbjuder flera olika alternativ för dig att ta emot och betala din faktura.

Läs mer om alla sätt att ta emot din faktura från oss

Ska du flytta?

Oavsett om du flyttar in eller ut behöver du göra en flyttanmälan för både el och fjärrvärme.

Gå till flyttanmälan

Felanmälan

Ibland krånglar det. Här hittar du information om var och hur du felanmäler om det är något som krånglar.

Felanmälan

Markarbeten nära ledning

Om du ska schakta, spränga eller göra andra markarbeten som kan skada underjordiska ledningar måste du först ta reda på vad som finns i marken. Kontakta oss så visar vi våra el-, fjärrvärme- och bredbandsnät.

Läs mer här

Aktuella driftstörningar

Här hittar du information om aktuella driftstörningar för våra tjänster inom elnät, fjärrvärme och fiber via Jönköping Stadsnät Wetternet.

Se aktuella driftstörningar

Kundservice

Flytta? Gör din flyttanmälan digitalt

Teckna elavtal? Teckna ditt avtal direkt på webben

Kontakta oss

Ställ din fråga till oss via e-post på kundservice@jonkopingenergi.se

Telefon

036-10 82 20

Våra telefontider är:
Måndag-torsdag 08:00-17:00 (Sommartid 1/6-1/9, 08:00-16:00)
Fredag 08:00-16:00 

Besök oss

Om du vill kan du besöka oss för att få hjälp med din fråga, vi finns på Kjellbergsgatan 3 i Jönköping.

Våra öppettider för besök är:
Måndag-torsdag 09:30-16:00 (Sommartid 1/6-1/9, 09:30-15:00)
Fredag 09:30-15:00

Lunchstängt varje dag mellan 11:45-13:00