Felanmälan


Ibland krånglar det och då finns vi nära till hands. Här hittar du vart du vänder dig beroende på vad det är som krånglar. För akuta fel kan du nå oss dygnet runt via telefon.

El och kabel-tv

Felanmälan görs via telefon på 036-10 82 70 (för akuta fel kan du kontakta oss dygnet runt).

Fjärrvärme 

Lämna felanmälan för fjärrvärme via webben

Du kan också felanmäla via telefon under kontorstid på telefon 036-10 82 70 (för akuta fel kan du kontakta oss dygnet runt).

Gatubelysning

Gör felanmälan för gatubelysning

Jönköping Energi Nät AB har i uppdrag av Jönköpings kommun att sköta den offentliga belysningen i kommunen med undantag för E4:an, de större allmänna vägarna och privata fastigheter.

Fiber från Jönköping Stadsnät Wetternet

Om din anslutning inte fungerar eller om du behöver support kontaktar du i första hand din tjänsteleverantör och gör en felanmälan. Om det krävs kontaktar din tjänsteleverantör oss på Jönköping Energi för eventuell åtgärd. Kontaktuppgifter till alla tjänsteleverantörer hittar du här.

Publika laddstolpar

Våra publika stolpar övervakas regelbundet men skulle du upptäcka ett fel eller annat på laddstationen som du tycker vi borde åtgärda, tveka inte att höra av dig till oss. Felanmälan för våra publika laddstolpar kan du göra dygnet runt på 036-10 32 99 eller via e-post ladda@jonkopingenergi.se - tänk på att uppge laddstolpens ID-nummer som du hittar på stolpen.

Kundservice

Ring oss på 036-10 82 20
Mån-tors 8-17
Fre 8-16 (juni t o m augusti 8-16)

E-post: info@jonkopingenergi.se